РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409135<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гор Д. 
Феміністська педагогіка та педагогіка по-феміністськи / Д. Гор // Філос. освіти. - 2007. - № 1. - С. 91-107. - Бібліогр.: 53 назв. - укp.

Наведено фрагмент книги Дж. Гор "Боротьба за педагогіки: критичний і феміністський дискурси як режими істини", у якому розглянуто питання про визначення феміністської педагогіки в двох контекстах: феміністська педагогіка, що розвивається у жіночих дослідженнях, і феміністська педагогіка, що розвивається в теорії освіти. Висвітлено специфіку й охарактеризовано недоліки обох. Феміністська педагогіка, що розвивається у жіночих дослідженнях, сфокусована на тому, як і що викладати, проте не приділяє достатньої уваги дискурсам освіти. Феміністська педагогіка, що просувається в теоріях освіти, збагачує феміністські доробки дослідженнями з історії, теорії і практики освіти, проте дослідники цього напрямку ігнорують критичну педагогіку та некритично ставляться до жіночих досліджень. Постструктуралістський феміністський аналіз педагогіки, який висуває на перший план освітню практику, розглянуто як перспективу для майбутніх досліджень у галузі початкової і середньої ланки освіти.

Приведен фрагмент книги Дж. Гор "Борьба за педагогики: критический и феминистский дискурс как режимы истины", где рассмотрен вопрос об определении феминистской педагогики в двух контекстах: феминистская педагогика, развивающаяся в женских исследованиях, и феминистская педагогика, развивающаяся в теории образования. Освещены специфика и недостатки обоих. Феминистская педагогика, развивающаяся в женских исследованиях, сфокусирована на том, как и что преподавать, однако не уделяет достаточного внимания дискурсам образования. Феминистская педагогика, продвигаемая в теориях образования, обогащает феминистские наработки исследованиями по истории, теории и практике образования, однако исследователи этого направления игнорируют критическую педагогику. Постструктуралистский феминистский анализ педагогики, который выдвигает на первый план образовательную практику, рассмотрен как перспективу для будущих исследований в области начального и среднего звена образования.

The article questions a definition of feminist pedagogy: what makes pedagogy feminist - whether it is feminist pedagogy or feminist pedagogy? Therefore the author considers feminist pedagogy in the contexts of Women's Studies and education theories bypointing at their specifics and shortcomings. Feminist pedagogy developed in Women's studies focuses on how and what to teach. However, it neglects the education theories and exists in isolation from education discourses. Feminist pedagogy advanced inside theories of education enriches feminist approach by researching on history, theory and practices of education. Although the scholars of this trend are uncritical towards Women's Studies and ignores the critical pedagogy. Poststructural feminism suggested as an alternative to existing pedagogies is still only a prospect for future, in particular, research in elementary and middle education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського