РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409074<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чабала О. 
Болонський процес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти / О. Чабала // Філос. освіти. - 2007. - № 1. - С. 79-86. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Досліджено особливості Болонського процесу як одного із вимірів глобалізації освітніх технологій. Акцентовано увагу на тому, що Болонський процес - це багатогранний напрямок поступу європейської спільноти на шляху до всебічного розвитку, уніфікації та гармонізації освітніх стандартів, який призначений для зміцнення взаємозв'язків між різними освітніми системами. Розглянуто й охарактеризовано зміни в освітніх технологіях, зокрема ідеї конструкту "Європа знань", з позиції розвитку нових пріоритетів освіти в еру уніфікації й плюралізації. Підкреслено, що досвід європейських держав поряд з осягненням нових методів дослідження може бути ефективним у синтезі знань та підходів для "освітнього прориву", якого потребує українська освітня система, щоб відповідати викликам глобалізації.

Исследованы особенности Болонского процесса как одного из измерений глобализации образовательных технологий. Акцентировано внимание на том, что Болонский процесс - это многогранное направление развития европейского сообщества на пути к всестороннему развитию, унификации и гармонизации образовательных стандартов, предназначенное для укрепления взаимосвязей между различными образовательными системами. Рассмотрены и охарактеризованы изменения в образовательных технологиях, в частности идеи конструкта "Европа знаний", с точки зрения развития новых приоритетов образования в эру унификации и плюрализации. Подчеркнуто, что опыт европейских государств наряду с постижением новых методов исследования может быть эффективным в синтезе знаний и подходов для "образовательного прорыва", в котором нуждается украинская образовательная система, чтобы соответствовать вызовам глобализации.

The article considers Bologna process as one of the dimensions of globalization in education and the role of Ukraine in it. The process is characterized as one of the most important tendencies of globalization in education, as an era of unification and pluralization. The paper discusses the concept "Europe of knowledge" from the point of view of new priorities in education in a global era.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056 + Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського