РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408861<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хомич І. С. 
Психологічна сутність уявлень дітей молодшого шкільного віку про відповідність власної поведінки нормам моралі / І. С. Хомич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 41. - С. 195-198. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено питання інтерпретації дитячих уявлень з їх похідною - нормовідповідною поведінкою. Теоретично проаналізовано проблему нормовідповідності поведінки дітей молодшого шкільного віку. Розкрито взаємозв'язок моральних уявлень і моральної поведінки учнів. Визначено головний показник морального становлення, яким є готовність побачити моральну проблему у найрізноманітніших обставинах і здійснювати моральну поведінку незалежно від заданого правила. Встановлено, що для того, щоб моральні уявлення стали регулятором поведінки, провідним мотивом діяльності, необхідно включити їх в систему реальних життєвих відношень особистості. Експериментальні дослідження у сфері вікової психології підтверджують, що повноцінний моральний вибір можна зробити за наявності у свідомості дитини такого морального засобу, як моральна норма. Підкреслено, що перехід до моральної саморегуляції відбувається через формування смислових, емоційно навантажених утворень, які включають усвідомлення цінностей, інтересів інших і моральної поведінки.

Раскрыта взаимосвязь нравственных представлений и нравственного поведения учащихся. Определен главный показатель нравственного отношения, которым является готовность увидеть нравственную проблему в разных обстоятельствах и осуществлять нравственное поведение независимо от заданного правила. Установлено, что для того, чтобы нравственные представления стали регулятором поведения, ведущим мотивом деятельности, необходимо включить их в систему реальных жизненных отношений личности. Экспериментальные исследования в сфере возрастной психологии подтверждают, что полноценный нравственный выбор можно сделать лишь при наличии в сознании ребенка такого нравственного качества, как нравственная норма. Подчеркнуто, что переход к нравственной саморегуляции происходит через формирование смысловых образований, которые включают осознание ценностей, интересов других и нравственного поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю984.010.2-990,63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського