Трофімчук Л. О. Проблема оптимального вибору методів активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі позаурочних занять / Л. О. Трофімчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 42. - С. 152-156. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Визначено критерії та процедури оптимального відбору методів активізації пізнавальної діяльності учнів на сучасному етапі розвитку школи. Встановлено три основні типи вправ, які доречно застосовувати в процесі позаурочних занять: формування умінь застосовувати одержані знання в практичній діяльності, творче застосування знань і умінь, пошукові вправи. Підсумовано, що сучасний розвиток школи вимагає від вчителів не просто застосовувати різноманітні методи самі по собі, а відбирати у кожному конкретному випадку їх оптимальне поєднання. Определены и проанализированы критерии и процедуры оптимального выбора методов активизации познавательной деятельности учеников на современном этапе развития школы. Определены три основных типа упражнений, которые уместно использовать в процессе внеурочных занятий: формирование умений использовать полученные знания в практической деятельности, творческое применение знаний и умений, поисковые упражнения. Подытожено, что современное развитие школы требует от учителей не просто применять разные методы саме по себе, а отбирать в каждом отдельном случае их оптимальное сочетание. Methods of students' cognitive activity and criteria of their optimum choice in the process of out-school activities are analyzed in the article. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч421.22
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|