Шурин О. І. До питання формування педагогічної культури майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки / О. І. Шурин // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 42. - С. 129-131. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Відзначено, що важливого значення набуває поняття педагогічної культури вчителя, яка є однією з підсистем людської культури. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу, що розкриває сутність педагогічної культури. Підсумовано, що рівень сформованості педагогічної культури визначається ступенем сформованості її компонентів: педагогічних позицій, професійних знань і педагогічного мислення, а також професійної поведінки вчителя. Отмечено, что особо важное значение приобретает понятие педагогической культуры учителя, которое является одной из подсистем человеческой культуры. Проанализирована психолого-педагогическая литература для раскрытия сущности педагогической культуры. Подытожено, что уровень сформированости педагогической культуры определяется степенью сформированости ее компонентов: педагогических предложений, профессионального мышления и профессионального поведения учителя. Professional qualities of teacher, which are basis of providing of high-quality education, are considered. In particular, basis attention is research of pedagogical culture of teachers as professionally to important description of teacher. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч314
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|