РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408757<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цаль Т. В. 
Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології / Т. В. Цаль // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 42. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Встановлено, що з метою підвищення результативності навчального процесу та прискорення подолання труднощів початкового адаптаційного періоду виникає необхідність впроваджувати методи педагогічного стимулювання на заняттях з іноземної мови на першому курсі ВНЗ. Виділено та охарактеризовано методичні підходи до організації навчання першокурсників іноземної мови. Розглянуто основні принципи реалізації комп'ютеризованого навчання на уроках англійської мови: індивідуалізація, диференціація, інтенсифікація. Висвітлено етапи впровадження інноваційних технологій, зокрема, використання комп'ютерних навчальних програм на заняттях. Підсумовано, що для викладача важливо постійно вдосконалювати власні знання про методи навчання іноземних мов, застосовувати у власній викладацькій практиці новітні освітні концепції.

Установлено, что с целью повышения результативности учебного процесса и ускоренного преодоления сложностей начального адаптационного периода возникает необходимость внедрять методы педагогического стимулирования на занятиях иностранного языка на первом курсе ВУЗ. Выделены методические подходы к организации обучения первокурсников иностранному языку и дана их характеристика. Рассмотрены основные принципы реализации компьютерного обучения на занятиях иностранного языка: индивидуализация, дифференциация, интенсификация. Подытожено, что для преподавателя важно постоянно совершенствовать собственные знания о методах обучения иностранным языкам, использовать в собственной преподавательской практике новейшие образовательные технологии.

The article concerns the method approaches to organization of teaching first-year students a foreign language and the necessity of pedagogical stimulation introduction at the foreign language lectures.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського