РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408702<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сергєєнкова О. 
Професійна підготовка педагогів: досвід міждисциплінарного дослідження / О. Сергєєнкова // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2. - С. 122-125. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано сутність і зміст професійної підготовки педагогів. Висвітлено нагальність реформування системи освітнього простору з позицій особистісно орієнтованого, індивідуалізованого, диференційованого підходів тощо. Доведено, що пріоритетною в психолого-педагогічній науці є проблема взаємозв'язку всіх суб'єктів професійного навчання: тих, які його організовують, які втілюють його вимоги, і тих, хто користується його результатами. Розкрито проблему професійного становлення особистості через взаємозв'язок мотиваційної і операційної сфер професійної діяльності особистості за певними критеріями.

Проанализировано сущность и содержание профессиональной подготовки педагогов. Освещено актуальность реформирования системы образовательного пространства с позиций личностно ориентированного, индивидуализированного, дифференцированного подходов подобное. Доказано, что приоритетной в психолого-педагогической науке проблема взаимосвязи всех субъектов профессионального обучения: тех, которые его организуют, которые воплощают его требования, и тех, кто пользуется его результатами. Раскрыта проблема профессионального становления личности через взаимосвязь мотивационной и операционной сфер профессиональной деятельности личности по определенным критериям.

Аnalyzed the nature and content of the training of teachers. Highlighted the relevance of the educational reform of the space in terms of personality-oriented, individualized, differentiated approaches like that. It is proved that the priority in the psychological-pedagogical science problem of the relationship of all subjects of vocational training: those who organize it, to embody his demands, and those who use its results. Reveals the problem of professional identity formation through the relationship of motivation and operational areas of professional activity of the individual with certain characteristics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського