Казакова Н. Організація та зміст педагогічної практики майбутніх учителів у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Казакова // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 52-58. - укp.Розглянуто проблему становлення та розвитку практичної підготовки майбутніх учителів у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Визначено роль педагогічної практики у системі професійної підготовки. Розкрито зміст і форми організаційної педагогічної практики в учительських семінаріях, педагогічних школах, курсах, технікумах, інститутах, університетах. Рассмотрена проблема становления и развития практической подготовки будущих учителей во второй половине XIX - в начале XX в. Определена роль педагогической практики в системе их практической подготовки. Раскрыто содержание и формы организации педагогической практики в учительских семинариях, педагогических школах, курсах, техникумах, институтах, университетах. Scrutiny the problem of establishment and development of the practical preparation of the future teachers in the second half of the XIX - beginning of the XX century. The role of the pedagogical practice in the system of their practical preparation isdetermined. The content and the forms of organization of the pedagogi-chers seminaries, pedagogical schools, courses, technical schools,institutes, universities are revealed Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 + Ч481.266.69
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|