РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408568<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Журавська Н. 
Аналіз реформ вищої освіти у Франції, Нідерландах, Бельгії / Н. Журавська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 145-153. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто основні періоди розвитку вищої освіти у Франції, наведено характеристику її структурних компонентів: вищих шкіл, вищих шкіл сільського господарства, вищих педагогічних шкіл, університетів. Акцентовано увагу на діяльності університетів у Нідерландах, зокрема, університетів професійної освіти та закладів міжнародної освіти. Визначено особливості структури вищої освіти Бельгії, розглянуто її неуніверситетський сектор. Проаналізовано досвід реформування системи вищої освіти у Франції, Нідерландах і Бельгії на початковому етапі західноєвропейської інтеграції. Висвітлено різні аспекти підготовки викладачів професійно-орієнтованих дисциплін.

Рассмотрены основные периоды развития высшего образования во Франции, охарактеризованы его структурные компоненты: высшие школы, высшие школы сельского хозяйства, высшие педагогические школы, университеты. Акцентировано внимание на деятельности университетов в Нидерландах, в частности, университетов профессионального образования и учреждений международного образования. Раскрыты особенности структуры высшего образования Бельгии, рассмотрен его неуниверситетский сектор. Проанализирован опыт реформирования высшего образования этих стран на начальном этапе западноевропейской интеграции. Освещены различные аспекты подготовки преподавателей профессионально ориентированных дисциплин.

The structure of higher education of the EU countries in the initial stage of the West-European integration of France, Netherlands, Belgium are considered in the paper, the grounds of special dicsiplines teachers' training are represented here. The stages of reforming the higher education of these countries have been analyzed by the author. The principles of organizing the educational process in the Teacher Training Institutes in France, Netherlands, Belgium are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА) + Ч484(4НІД) + Ч484(4БЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського