РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408539<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мокра М. 
Інформаційно-комунікаційне середовище в освітній системі США / М. Мокра // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 213-222. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто питання володіння інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ), які стали невід'ємною складовою базової освіти. Вказано, що упровадження ІКТ сприяє підвищенню якості освіти, удосконаленню організації навчально-виховного процесу й управління навчальними закладами. Відзначено, що завдяки засобам ІКТ з'являється можливість одержання інформації на відстані, а кількість учасників навчального процесу, як і кількість інформаційних джерел, стає потенційно необмеженою. Висвітлено деякі особливості та освітні підходи до організації інформаційно-комунікативного середовища в освітньому просторі США. Зазначено, що саме США перші зробили висновок, що довгострокове економічне зростання суттєво залежить від постійного вдосконалення персоналу всіх рівнів,а значить - якісної багаторівневої професійної підготовки. Підкреслено, що на сьогодні США є одним з лідерів за насиченістю економіки й освіти комп'ютерними та телекомунікаційними технологіями, світовим лідером в інформатизації освіти. Встановлено, що основним напрямом застосування ІКТ у США є впровадження та використання розподілених інформаційних систем навчання, створення та використання програм контролю і самоконтролю знань із різних предметів, залучення ІКТ до організації та проведення наукових досліджень тощо.

Рассмотрен вопрос владения информационно-коммуникационными технологиями (ИКТ), которые стали неотъемлемой составляющей базового образования. Указано, что внедрение ИКТ способствует повышению качества образования, совершенствованию организации учебно-воспитательного процесса и управления учебными заведениями. Отмечено, что благодаря средствам ИКТ появляется возможность получения информации на расстоянии, а количество участников учебного процесса, как и количество информационных источников, становится потенциально неограниченным. Отражены некоторые особенности и образовательные подходы к организации информационно-коммуникативной среды в образовательном пространстве США. Отмечено, что именно США первые сделали вывод, что долгосрочный экономический рост существенно зависит от постоянного совершенствования персонала всех уровней, а значит - качественной многоуровневой профессиональной подготовки. Подчеркнуто, что сегодня США - один из лидеров по насыщенности экономики и образования компьютерными и телекоммуникационными технологиями, мировой лидер в информатизации образования. Установлено, что основным направлением применения ИКТ в США является внедрение и использование распределенных информационных систем обучения, создание и использование программ контроля и самоконтроля знаний по разным предметам, привлечение ИКТ к организации и проведению научных исследований и т. п.

a question is Considered of possessing of informatively-communication technologies(IКТ) that became the inalienable constituent of base education. It is indicated that introduction of IКТ assists upgrading of education, perfects organization of educational process and management educational establishments. It is marked that due to facilities of IКТ possibility of receipt of information appears in the distance, and amount of participants of educational process, as well as amount of informative sourcesbecomes potentially unlimited. Some features and educational going are reflected near organization of informatively-communicative environment in educational space of the USA. It is marked that exactly the USA the first did conclusion, that the long-termeconomy growing substantially depends on permanent perfection of personnel of all levels, and - quality multilevel professional preparation. Underline, that today the USA is one of leaders after the saturation of the economy growing substantially dependson permanent perfection of personnel of all levels, and - quality multilevel professional preparation. Underline, that today the USA is one of leaders after the saturation of economy and education by computer and telecommunication technology, world leader in informatization of education. It is set that the USA has introduction and use of the distributed informative systems of educating, creation and use of the programs basic direction of application of IКТ to organization and realization of scientific researches and others like that.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч34(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського