РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408531<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сахній М. 
Специфіка функціонування навчальних закладів професійного спрямування на Лівобережній Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / М. Сахній // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 145-155. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано необхідність створення мережі професійних шкіл у зв'язку зі скасуванням кріпацтва та розвитком економіки на Лівобережній Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Розкрито роль земств, які розпочали освітню діяльність для всіх верств населення та заклали організаційні засади земських шкіл. Висвітлено різні типи шкіл і розкрито роль цих навчальних закладів в системі освіти того часу. Підкреслено, що професійні та ремісничі школи були покликані забезпечити учнів різнобічними гуманітарними та реальними знаннями, розвинути їхні здібності, а, головне, готувати спеціалістів у певній галузі виробництва.

Проанализирована необходимость создания сети профессиональных школ в связи с отменой крепостничества и развитием экономики на Левобережной Украине во второй половине ХІХ - в начале ХХ ст. Раскрыта роль земств, которые начали образовательную деятельность для всех слоев населения и заложили организационные принципы земских школ. Отражены разные типы школ и раскрыта роль этих учебных заведений в системе образования того времени. Подчеркнуто, что профессиональные и ремесленные школы были призваны обеспечить учеников разносторонними гуманитарными и реальными знаниями, развить их способности а, главное, готовить специалистов в определенной отрасли производства.

The necessity of networking of professional schools is analyzed in connection with abolition of serfdom and development of economy on Left-bank Ukraine in the second half of ХІХ - at the beginning ХХ of item is Exposed role of Sestos that began educational activity for all layers of population and pawned organizational principles of Sestos schools. The different types of schools are reflected and a role is exposed these educational establishments in the system of formation of that time. Underline, that professional and handicraft schools were called to provide students scalene humanitarian and real knowledge, to develop their flairs and, main, to prepare specialists in certain industry of production.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР-9ЛІВ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського