РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408438<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жигайло Н. 
Ідентичність католицької школи у світлі документів церкви / Н. Жигайло, В. Марко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 190-196. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Відзначено, що у школах спостерігається зниження рівня знань серед учнів, брак духовного аспекту, нерозуміння сутності освіти та ролі педагога-наставника самими вчителями. Вказано, що альтернативою цьому може стати спрямування школи у християнське русло, витоки якого сягають часів зародження перших християнських шкіл. Розглянуто проблему католицьких шкіл в Україні. Встановлено, що література українською мовою, присвячена цій проблемі, відсутня, окрім „Декларації про християнське виховання”. Висвітлено зміст декількох документів, що розглядають питання турботи про католицьку школу: „Католицька школа” розвиває основну думку про місію школи в сучасному світі; „Миряни у школах: свідчення віри” підкреслює важливий внесок вірних, які виконують цінну службу, запропоновану в минулому, яка ще пропонується сьогодні багатьма релігійними конгрегаціями чоловіків і жінок; „Релігійний вимір освіти в католицькій школі” подає певні вказівки , які є загальними, але повинні бути пристосованими до тієї чи іншої ситуації; „Католицька школа на порозі 3-го тисячоліття ” адресована всім, хто залучений до католицького навчання і виховання, і звертається зі словом підтримки і надії. Констатовано, що основним обов’язком католицької школи є виявлення неправдивих цінностей, які існують у суспільстві та не відповідають євангельським, що необхідно створити у кожній католицькій школі особливу родинну атмосферу, де є любов, пошана, розуміння, а навчання має бути вищим і якіснішим, ніж у звичайній школі.

Отмечено, что в школах наблюдается снижение уровня знаний среди учащихся, недостаток духовного аспекта, непонимание сущности образования и роли педагога-наставника самими учителями. Указано, что альтернативой этому может стать направление школы в христианское русло, истоки которого уходят во времена зарождения первых христианских школ. Рассмотрена проблема католических школ в Украине. Установлено, что литература на украинском языке, посвященная этой проблеме, отсутствует, кроме "Декларации о христианском воспитании". Освещено содержание нескольких документов, рассматривающих вопрос заботы о католической школе: "Католическая школа" развивает основную мысль о миссии школы в современном мире; "Миряне в школах: свидетельство веры" подчеркивает важный вклад верующих, которые выполняют ценную службу, предложенную в прошлом, которая еще предлагается сегодня многими религиозными конгрегациями мужчин и женщин; "Религиозное измерение образования в католической школе" дает определенные указания, которые являются общими, но должны быть приспособленными к той или иной ситуации; "Католическая школа на пороге 3-го тысячелетия" адресована всем, кто вовлечен в католическое обучения и воспитания, и обращается со словом поддержки и надежды. Констатировано, что основной обязанностью католической школы является выявление ложных ценностей, которые существуют в обществе и не соответствуют евангельским, что необходимо создать в каждой католической школе особую семейную атмосферу, где есть любовь, уважение, понимание, а обучение должно быть более высоким и качественным, чем в обычной школе.

It is noted that in schools decrease the level of knowledge among students, the lack of the spiritual aspect of education and misunderstanding of the nature of the role of the teacher-mentor teachers themselves. It is indicated that the alternative may be the direction of the school in the Christian mainstream, dating back to the early days of the first Christian schools. The problem of Catholic schools in Ukraine. It is established that the literature in the Ukrainian language, dedicated to this issue, there is no other than the "Declaration on Christian education." Highlight the contents of several documents, are considering taking care of the Catholic school: "The Catholic school is" developing the basic idea of the mission school in the world today, "Lay people in schools: a testimony of faith" emphasizes the important contribution of the faithful, who perform a valuable service, as proposed in the past, which has offered today by many religious congregations of men and women, "The religious dimension of education in a Catholic school" gives some indication of which are common, but should be adapted to any given situation, "The Catholic School on the eve of the third millennium" is addressed to all those involved in Catholic education and upbringing, and refers to the word of support and hope; was found that the primary responsibility of the Catholic school is to identify the false values that exist in society and do not correspond to the Gospel, it is necessary to create in every Catholic school special family atmosphere, where there is love, respect, understanding, and training should be higher and better than regular school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Э375-67,11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського