РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408385<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рудишин С. 
Інтеграція біологічних знань у змісті нормативних начальних дисциплін при підготовці майбутніх екологів / С. Рудишин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 117-124. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано спосіб насичення біологічним змістом фахової підготовки майбутніх екологів шляхом інтеграції біологічних знань у змісті нормативних навчальних дисциплін. Необхідність застосування знань і формування умінь із біології у процесі навчання майбутнього еколога аргументовано свідченням практики про те, що біологічні знання студентів-екологів мають недостатню професійну спрямованість, що рівень біологічної підготовки цих фахівців не є адекватним вимогам сучасної коеволюційної парадигми сталого розвитку тощо. Визначено формування когнітивного компонента інтегрованих біологічних знань у межах вивчення фахових дисциплін "Економіка природокористування", "Утилізація та рекуперизація відходів", "Екологічне інспектування" та "Основи екологічної культури". Зазначено, що екологічна освіта у ХХІ ст. стає сенсом, філософією і метою сучасного освітнього процесу як можливого засобу збереження, продовження і розвитку людської цивілізації.

Охарактеризован способ насыщения биологическим содержанием профессиональной подготовки будущих экологов. Необходимость применения знаний и формирования умений по биологии в процессе обучения будущего эколога аргументирована свидетельством практики о том, что биологические знания студентов-экологов имеют недостаточную профессиональную направленность, что уровень биологической подготовки этих специалистов не является адекватным требованиям современной коэволюционной парадигмы устойчивого развития и т. п. Представлено формирование когнитивного компонента интегрированных биологических знаний в рамках изучения специальных дисциплин "Экономика природопользования", "Утилизация и рекуперизация отходов", "Экологическое инспектирование" и "Основы экологической культуры". Утверждается, что экологическое образование в XXI в. становится смыслом, философией и целью современного образовательного процесса как возможного средства сохранения, продолжения и развития человеческой цивилизации.

The article considers the way of filling the future ecologists' professional training with biological contents by the integration of biological knowledge into educational disciplines contents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р3 + Е. р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського