РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408366<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Осадчий В. 
Теорія і практика мадіаосвіти майбутніх учителів в умовах вищого навчального закладу / В. Осадчий // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 24-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Актуалізовано вивчення засобів, методів і прийомів медіаосвіти у професійній підготовці майбутніх учителів. Розглянуто тлумачення понять "медіаосвіта", "медіакультура", "медіакомпетентність", "медіаграмотність", що наведені у роботах вітчизняних та зарубіжних учених. Визначено педагогічні умови успішного розвитку медіакультури студентів педагогічного ВНЗ. Висвітлено досвід створення та застосування медіатехнологій (відео- та аудіо-лекцій) у процесі навчання студентів факультету інформатики і математики Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького. Наголошено, що інтегрована в дисципліни мадіаосвіта сприяє зацікавленості студентів роботою з навчальними медіаматеріалами, підвищує мотивацію до навчання, розвиває здібність створювати власні медіапродукти та покращує якість професійної підготовки майбутнього вчителя.

Актуализировано изучение средств, методов и приемов медиаобразования в профессиональной подготовке будущих учителей. Рассмотрено толкование понятий "медиаобразование", "медиакультура", "медиакомпетентность", "медиаграмотность", приведенных в работах отечественных и зарубежных ученых. Определены педагогические условия успешного развития медиакультуры студентов педагогического ВУЗ. Освещен опыт создания и применения медиатехнологий (видео- и аудио-лекций) в процессе обучения студентов факультета информатики и математики Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б. Хмельницкого. Отмечено, что интегрированное в дисциплины мадиаобразование способствует заинтересованности студентов работой с учебными медиаматериалами, повышает мотивацию к обучению, развивает способность создавать собственные медиапродукты и улучшает качество профессиональной подготовки будущего учителя.

The article examines the notion of a media education, media culture, media competence, media literacy researched in the works of famous domestic and overseas scientists. It reveals the basic techniques, tools and approaches to the media education of future teachers to improve their professional training. The author highlights the experience of building and using educational media materials (audio-, video-lectures) in teaching courses at a Pedagogical University.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського