РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408326<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Козловський Ю. 
Використання математичних методів у моделюванні наукової діяльності вищого навчального закладу / Ю. Козловський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 15-23. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

З метою визначення доцільності математичного моделювання наукової діяльності досліджено особливості наукової діяльності ВНЗ та розглянуто розуміння значення поняття "метод математики". Сформульовано низку базових положень математичного моделювання наукової діяльності ВНЗ: вибір методів математичного моделювання на основі структурної диференціації уявлення про педагогіку, пошук логічної єдності з метою математизації окремих підгалузей наукознавства у їх педагогічному контексті, зв'язок математичного моделювання з науковим пізнанням, використання відповідних операційних механізмів, наповнення новим змістом поняття наукової діяльності внаслідок її математизації, застосування математичних методів для пошуків нових закономірностей, побудови і створення формалізованої мови педагогічної науки. Висвітлено особливості основних логічних етапів процесу математизації - предметного, операційного та інтерпретаційного.

С целью определения целесообразности математического моделирования научной деятельности исследованы особенности научной деятельности вуза и рассмотрено понимание значения понятия "метод математики". Сформулирован ряд базовых положений математического моделирования научной деятельности ВУЗ: выбор методов математического моделирования на основе структурной дифференциации представления о педагогике, поиск логического единства с целью математизации отдельных подотраслей науковедения в их педагогическом контексте, связь математического моделирования с научным познанием, использование соответствующих операционных механизмов, наполнение новым содержанием понятия научной деятельности вследствие ее математизации, применение математических методов для поисков новых закономерностей, построения и создания формализованного языка педагогической науки. Освещены особенности основных логических этапов процесса математизации - предметного, операционного и интерпретационного.

The article considers the expedience of a higher educational institution's scientific activity modeling and grounds its specific basic principles: the choice of a structural differentiation of a view on pedagogy; the search of a logical unity that helps to structuralize mathematically certain branches of sciences in their pedagogical context; the ties between mathematical modeling and scientific cognition; the usage of necessary operational mechanisms; filling the notion of a scientific activity withnew contents in the result of its mathematization; the usage of mathematical methods to search new logics, to build and create a formal language of a pedagogical science.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(4УКР) л3 в641.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського