РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408295<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Креденець Н. 
Управління формуванням професійної компетентності спеціалістів / Н. Креденець // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 227-236. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

З огляду на актуальність модернізації системи управління компетентністно орієнтованим навчанням, розглянуто основні принципи та практичні методи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у процесі їх навчальної підготовки. Визначено основні функції керування, що виступають і як фази управлінського процесу: планування та прийняття рішень, організація діяльності, лідерство, контроль. Описано особливості їх адаптації до специфіки та конкретного змісту системи управління педагогічними процесами формування професійної компетентності фахівців. Охарактеризовано чинну в Україні систему управління освітою, в якій функціонують кілька рівнів врядування, основними серед них є: адміністративний, організаційний і педагогічний. Наведено структурну схему, що відображає взаємозв'язок складових частин моделі управління педагогічним процесом, кінцевим результатом якого є формування професійної компетентності спеціаліста.

Учитывая актуальность модернизации системы управления компетентностно ориентированным обучением, рассмотрены основные принципы и практические методы формирования профессиональной компетентности будущих специалистов в процессе их учебной подготовки. Определены основные функции управления, которые выступают и как фазы управленческого процесса: планирование и принятие решений, организация деятельности, лидерство, контроль. Описаны особенности их адаптации к специфике и конкретному содержаниюсистемы управления педагогическими процессами формирования профессиональной компетентности специалистов. Охарактеризована действующая в Украине система управления образованием, в которой функционируют несколько уровней правления, основными среди них являются: административный, организационный и педагогический. Приведена структурная схема, которая отображает взаимосвязь составных частей модели управления педагогическим процессом, конечным результатом которого является формирование профессиональной компетентности специалиста.

The article considers the problems of modernization of the system of competence-oriented training management. It determines the principles of management of specialists' professional competence formation. The author offers a pedagogical model of futurespecialists' professional competence formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського