РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408215<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Собко Я. М. 
Професійна дидактика інтегративних курсів як складова педагогічної науки / Я. М. Собко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 52-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено поняття інтегрованого курсу, дидактики інтеграційних курсів та обгрунтовано доцільність виділення професійної дидактики інтегративних курсів як важливої галузі професійної педагогіки у контексті проблематики розробки інноваційного змісту професійної освіти. Висвітлено модель інтеграційних курсів, наведених у дослідженні О. Яворука, яку розглянуто цільовим, загальнодидактичним, історичним, функціональним, змістовним, діяльнісним, навчальним, виховним, розвивальним і матеріальним аспектами. Розроблено стандарт інтегративного курсу - виділено інваріантні ознаки та вимоги, які характерні для всіх без винятку інтегративних курсів у професійній освіті.

Определено понятие интегрированного курса, дидактики интеграционных курсов и обоснована целесообразность выделения профессиональной дидактики интегративных курсов как важной области профессиональной педагогики в контексте проблематики разработки инновационного содержания профессионального образования. Освещена модель интеграционных курсов, изложенная в исследовании О. Яворука, которое представлено целевым, общедидактическим, историческим, функциональным, содержательным, деятельностным, учебным, воспитательным, развивающим и материальным аспектами. Разработан стандарт интегративного курса - выделены инвариантные признаки и требования, которые характерны для всех без исключения интегративных курсов в профессиональном образовании.

With the help of research defined the concept of the integrated course, didactics integration course and the expediency of providing vocational didactics integrative courses as an important field of vocational pedagogy in the context of mainstreaming thedevelopment of innovative content of vocational education. Illuminated model of integration courses, as outlined in the study of O. Yavoruka, which represented the target, obschedidakticheskim, historical, functional, informative, activity, teaching, nurturing, developing and material aspects. A standard integrative course Ц color invariant features and requirements that are common to all, without exception, integrative courses in vocational education. It is concluded that the professional didactics integrative courses as appropriate to form an independent branch of knowledge which is structured in a logical pattern: general didactics integrative courses Ц Vocational didactics integrative courses Ц some didactics study specific integrative courses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського