РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408097<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ємчик Л. 
Методичні аспекти навчання фізики / Л. Ємчик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 52-61. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено деякі аспекти, на яких необхідно зосередити увагу за розробки методики навчання фізики й адаптації її до підготовки кваліфікованих робітників: аспекти змісту шкільного і вишівського курсів, співвідношення експерименту та теорії у навчанні, виховання творчого мислення, використання інтегративних методів у навчанні, методологічних основ фізичної науки тощо. Зазначено, що знання, набуті в школі та ПТНЗ, повинні бути фундаментальними. Стверджено, що ознайомлення учнів з елементами історії таметодології фізики сприяє заохоченню їх до загальнолюдської культури, зближенню суспільно-гуманітарного, природничо-наукового та технічного циклів дисциплін, також що аналіз результатів експерименту або розв'язку задачі, перевірка розмірностей є прийомом,який полегшує абстрактні судження, розвиває фізичне мислення. Наголошено, що центральною фігурою у процесі навчання є викладач (його знання, професійний талант, доброта та повага до учнів та інших людей, техніка лекторської майстерності).

Определены некоторые аспекты, на которых необходимо сосредоточить внимание при разработке методики обучения физике и адаптации ее к подготовке квалифицированных рабочих: аспекты содержания школьного и вузовского курсов, соотношения эксперимента и теории, воспитания творческого мышления, использования интегративных методов, методологических основ физической науки и т.п. Указано, что знания, приобретенные в школе и ПТУ должны быть фундаментальными. Утверждается, что ознакомление учащихся с элементами истории и методологии физики способствует приобщению их к культуре, сближению общественно-гуманитарного, естественно-научного и технического циклов дисциплин, также что анализ результатов эксперимента или решения задачи, проверка размерностей является приемом, который облегчает абстрактные суждения, развивает физическое мышление. Отмечено, что центральной фигурой в обучении является преподаватель (его знания, талант, доброта и уважение к ученикам и другим людям, лекторское мастерство).

The author considers some aspects that have to be taken into consideration while developing methods of teaching physics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426.51

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського