РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408087<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гнатишин І. 
Культурологічна спрямованість навчального курсу "Художня культура" у загальноосвітніх навчальних закладах / І. Гнатишин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 66-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто культурологічну спрямованість курсу "Художня культура" в розв'язанні проблеми створення культуротворчого простору особистості учня ЗНЗ з метою виховання в нього позитивних морально-естетичних, духовних якостей. Визначено шляхи реалізації потенційних можливостей учбового курсу. Відзначено, що однією з головних проблем у методиці викладання цього курсу є поєднання емоційного та раціонального, образного та понятійного, ідейно-теоретичного та художнього способів осягнення світу. Проаналізовано концепцію комплексної, інтегративної моделі освітньої діяльності. Зазначено про актуальність використання такого підходу, який дозволить достатньо повно реалізувати потенційні можливості навчального курсу в розкритті культурних цінностей різних історико-культурних часових меж, виокремити особливості того чи іншого культурного архетипу, сприяти побудові ідеальної моделі "культурної людини" певної епохи, що суттєво визначить сучасні пріоритети у формуванні особистості сучасності.

Рассмотрена культурологическая направленность курса "Художественная культура" в решении проблемы создания культуротворческого пространства личности ученика общеобразовательной школы с целью воспитания у него положительных нравственно-эстетических, духовных качеств. Определены пути реализации потенциальных возможностей учебного курса. Отмечено, что одной из главных проблем в методике преподавания этого курса является сочетание эмоционального и рационального, образного и понятийного, идейно-теоретического и художественного способов постижения мира. Проанализирована концепция комплексной, интегративной модели образовательной деятельности. Показана актуальность использования рассматриваемого подхода, который позволит достаточно полно реализовать потенциальные возможности данного курса в раскрытии культурных ценностей различных историко-культурных временных границ, выделить особенности того или иного культурного архетипа, способствовать построению идеальной модели "культурного человека" определенной эпохи, существенно определит современные приоритеты в формировании личности современности.

The author examines the content of an educational course "Art culture", considers the aspects of correlation of culture science and art culture, determines the ways of realization of potential possibilities of the educational course.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського