РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408082<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тищенко С. 
Корекція математичних знань майбутніх техніків-програмістів у процесі самостійної роботи на основі інтегративного підходу / С. Тищенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 61-68. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено самостійну роботу студентів як умову стимулювання активної навчально-пізнавальної діяльності. Відмічено, що формування професійної спрямованості знань із математики студентів спеціальності "Програмування для електронно-обчислювальної техніки та автоматизованих систем" відбувається під дією всього комплексу складових навчального процесу. Зазначено основні шляхи і вимоги до організації та здійснення коригування професійно спрямованих знань і вмінь. Констатовано, що інтегративній підхід до корекції математичних знань майбутніх техніків-програмістів у процесі самостійної роботи дає можливість модернізувати освітню ланку, у якій навчання студента базується на реалізації його особистісного потенціалу, що в цілому сприяє підготовці не лише висококваліфікованих фахівців із програмування, а й творців новітнього програмного забезпечення.

Освещена самостоятельная работа студентов как условие стимулирования активной учебно-познавательной деятельности. Отмечено, что формирование профессиональной направленности знаний по математике студентов специальности "Программирование для электронно-вычислительной техники и автоматизированных систем" происходит под действием всего комплекса составляющих учебного процесса. Указаны основные пути и требования к организации и осуществлению корректировки профессионально направленных знаний и умений. Констатировано, что интегративный подход к коррекции математических знаний будущих техников-программистов в процессе самостоятельной работы дает возможность модернизировать образовательное звено, в котором обучение студента базируется на реализации его личностного потенциала, что в целом способствует подготовке не только высококвалифицированных специалистов программирования, но и творцов нового программного обеспечения.

The author considers the methods of mathematical knowledge correction in the process of independent work of future technicians-programmers based on the integrative approach while studying mathematical and special disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського