Тищенко С. Корекція математичних знань майбутніх техніків-програмістів у процесі самостійної роботи на основі інтегративного підходу / С. Тищенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 61-68. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.Висвітлено самостійну роботу студентів як умову стимулювання активної навчально-пізнавальної діяльності. Відмічено, що формування професійної спрямованості знань із математики студентів спеціальності "Програмування для електронно-обчислювальної техніки та автоматизованих систем" відбувається під дією всього комплексу складових навчального процесу. Зазначено основні шляхи і вимоги до організації та здійснення коригування професійно спрямованих знань і вмінь. Констатовано, що інтегративній підхід до корекції математичних знань майбутніх техніків-програмістів у процесі самостійної роботи дає можливість модернізувати освітню ланку, у якій навчання студента базується на реалізації його особистісного потенціалу, що в цілому сприяє підготовці не лише висококваліфікованих фахівців із програмування, а й творців новітнього програмного забезпечення. Освещена самостоятельная работа студентов как условие стимулирования активной учебно-познавательной деятельности. Отмечено, что формирование профессиональной направленности знаний по математике студентов специальности "Программирование для электронно-вычислительной техники и автоматизированных систем" происходит под действием всего комплекса составляющих учебного процесса. Указаны основные пути и требования к организации и осуществлению корректировки профессионально направленных знаний и умений. Констатировано, что интегративный подход к коррекции математических знаний будущих техников-программистов в процессе самостоятельной работы дает возможность модернизировать образовательное звено, в котором обучение студента базируется на реализации его личностного потенциала, что в целом способствует подготовке не только высококвалифицированных специалистов программирования, но и творцов нового программного обеспечения. The author considers the methods of mathematical knowledge correction in the process of independent work of future technicians-programmers based on the integrative approach while studying mathematical and special disciplines. Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|