РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408011<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дутка Г. 
Діагностика рівня математичної підготовки майбутніх економістів в умовах фундаменталізації освіти / Г. Дутка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 18-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено показники засвоєння та застосування математичних та економічних знань і коефіцієнтів їх кореляції за умов фундаменталізації професійної освіти. Експериментально досліджено ефективність застосування принципу фундаменталізації, сутність якого полягає в засвоєнні фундаментальних понять і їх позитивному впливу на засвоєння інших дисциплін. Показано динаміку засвоєння математичних та економічних знань майбутніми економістами. Для оцінювання співвідношення цих знань введено в обіг спеціальні коефіцієнти: засвоєння математичних знань, засвоєння економічних знань, застосування математичних знань і кореляції математичних та економічних знань і вмінь майбутніх економістів. Встановлено, що застосування принципу фундаменталізації позитивно впливає на засвоєння математичних знань і їх використання в економічній теорії, на взаємодію математичних та економічних знань.

Предложены показатели усвоения и применения математических и экономических знаний и коэффициентов их корреляции в условиях фундаментализации профессионального образования. Экспериментально исследована эффективность применения принципа фундаментализации, сущность которого заключается в усвоении фундаментальных понятий и положительном влиянии этих знаний на усвоение других дисциплин. Представлена динамика усвоения математических и экономических знаний будущими экономистами. Для оценки соотношения этих знаний введены в обращение специальные коэффициенты: усвоение математических знаний, усвоение экономических знаний, применение математических знаний и корреляции математических и экономических знаний и умений будущих экономистов. Установлено, что применение принципа фундаментализации положительно влияет на усвоение математических знаний и их использование в экономической теории, на взаимодействие математических и экономических знаний.

The article presents the indices of learning and applying mathematical and economic knowledge, as their correlation coefficients in fundamentalization of professional education.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР) + В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського