РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407720<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сологуб А. 
Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб // Рідна шк.. - 2011. - № 7. - С. 18-22. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З'ясовано значення дослідницької компетентності студентів для забезпечення формування конкурентоспроможного фахівця, самореалізації особистості та її здатності продуктивно діяти. Обгрунтовано, що дослідницька діяльність як творчість є віссю, що поєднує всі ланки неперервної освіти в єдину ефективну педагогічну систему. Висвітлено хронологічні етапи дослідження з проблеми неперервної освіти учнівської і студентської молоді, середніх шкіл і ВНЗ м. Кривий Ріг, а також середніх навчальних закладів кількох областей України, що здійснювалось у період з 1974 до 2009 рр., та узагальнено його результати. Підсумовано, що успішність переорієнтації професійної вищої освіти в Україні можлива за умови втілення ідеї неперервності освіти; що для ефективного впровадження педагогічної системи дослідницького навчання в середній школі необхідною є зовнішня та внутрішня диференціація учнів за здібностями й інтересами.

Выяснено значение исследовательской компетентности студентов для обеспечения формирования конкурентоспособного специалиста, самореализации личности и ее способности продуктивно действовать. Обосновано, что исследовательская деятельность как творчество является осью, объединяющей все звенья непрерывного образования в единую эффективную педагогическую систему. Освещены хронологические этапы исследования по проблеме непрерывного образования учащейся и студенческой молодежи, средних школ и ВУЗ г. Кривой Рог, а также средних учебных заведений нескольких областей Украины, которое осуществлялось в период с 1974 по 2009 гг., и обобщены его результаты. Подытожено, что успешность переориентации профессионального высшего образования в Украине возможна при условии воплощения идеи непрерывности образования; что для эффективного внедрения педагогической системы исследовательского обучения в средней школе необходима внешняя и внутренняя дифференциация учащихся по способностям и интересам.

The article is devoted to the problem of lifetime education and generalizes the results of long-time investigation in secondary and higher education establishments of Kryvyi Rig on the definition of mechanisms for its successful implementation throughthe involvement of students into a research project. The author emphasizes that the success of introduction the ideas of lifetime education depends on the principles differentiating learners' interests and abilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського