РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407614<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корольський В. 
Технологія диференційнованого навчання математики в основній школі / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов'янова // Рідна шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 51-56. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено методологічні основи технології диференційованого рівневого навчання, розглянуто його нормативну модель і дидактичний інструментарій. Охарактеризовано технологію навчання як систематичну діяльність з планування, забезпечення, здійснення й оцінювання всього навчального процесу, яка базується на дослідженнях засвоєння знань і комунікацій, що охоплює розподіл людських, матеріальних і часових ресурсів для досягнення ефективного навчання. Виділено чотири рівні функціонування навчальних технологій, які відповідають етапам конструювання і здійснення навчання як технологічного процесу. Розглянуто суть нормативної моделі диференційованого навчання в системі дидактичних принципів. Наведено таблицю теоретичних основ класичного дидактичного методу вивчення наук, а також таблицю шкали рівневих критеріальних завдань і задач.

Освещены методологические основы технологии дифференцированного уровневого обучения, рассмотрена его нормативная модель и дидактический инструментарий. Охарактеризована технология обучения как систематическая деятельность по планированию, обеспечению,осуществлению и оценке всего учебного процесса, основанная на исследованиях усвоения знаний и коммуникаций, охватывающая распределение людских, материальных и временных ресурсов для достижения эффективного обучения. Выделены четыре уровня функционирования учебных технологий, соответствующих этапам конструирования и осуществления обучения как технологического процесса. Рассмотрена суть нормативной модели дифференцированного обучения в системе дидактических принципов. Помещена таблица теоретических основ классического дидактического метода изучения наук а также таблица шкалы уровневых критериальных заданий и задач.

Аrticle deals with the methodological foundations of technology tiered differentiated instruction, considered its standard model and instructional tools. We characterize the technology of education as a systematic planning activities, support, implementation and evaluation of the whole educational process, based on studies of learning and communications, covering the allocation of human, material and timeresources to achieve effective learning. The four-level functioning of educational technologies, corresponding to the phases of design and implementation of learning how to process. Are considered normative model differentiated instruction in the didactic principles. Put a table of the theoretical foundations of classical didactic method of learning in the sciences as well as a table of the scale of level of criterion tasks and objectives.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + В1 р21-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського