РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407528<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щербань І. 
Особливості освіти сільської Америки / І. Щербань // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 77-79. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Вивчено зарубіжний досвід розв'язання проблем сільської освіти в Америці, де значна увага приділено якості освіти і вектор державної політики спрямований на покращання життя в сільських регіонах. За допомогою даних Національного центру освітньої статистики США розглянуто початкову та середню освіту в сільських регіонах Америки, узагальнено результати їх фінансування, задоволення культурно-освітніх потреб, якості навчання та рівня правопорушень. Вказано на переваги американської сільської школи. Зроблено висновок, що школа сільських регіонів США є посередником, покликаним відігравати роль організатора та координатора соціалізаційних дій у сільському соціумі та виконувати функції освітнього інституту, який забезпечує умови для створення культурно-освітнього середовища та зберігає духовно-етичні основи сільської громади.

Изучен зарубежный опыт решения проблем сельского образования в Америке, где значительное внимание уделяется качеству образования и вектор государственной политики направлен на улучшение жизни в сельских регионах. С помощью данных Национального центра образовательной статистики США рассмотрены начальное и среднее образование в сельских регионах Америки, обобщены результаты их финансирования, удовлетворение культурно-образовательных потребностей, качество обучения и уровень правонарушений. Указано на преимущества американской сельской школы. Сделан вывод, что школа сельских регионов США является посредником, призванным играть роль организатора и координатора социализирующих действий в сельском социуме и выполнять функции образовательного института, который обеспечивает условия для создания культурно-образовательной среды и сохраняет духовно-нравственные основы сельской общины.

With through studies of American domestic and foreign scientists it is studied the experience of solving problems of rural education in America, where much emphasis on the quality of education and the vector of government policies aimed at improving life in rural areas. With the data the National Center for Education Statistics United States it is considered the primary and secondary education in rural regions of America, summarized the results of their financing, satisfaction of cultural and educational needs, the quality of teaching and the level of offenses. Noted the benefits of the American rural school. It is concluded that the school is rural United States is a mediator in their role as an organizer and coordinator of socializing activities in the rural society and serve as an educational institution that provides the conditions for the creation of cultural and educational environment and preserves the spiritual and moral foundations of rural communities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського