РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407526<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скребець О. 
Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми (З досвіду роботи ЗОШ №31 м. Сімферополя, Автономна Республіка Крим) / О. Скребець, Т. Дем'яненко // Рідна шк.. - 2009. - № 5/6. - С. 51-53. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему пошуку ефективних педагогічних умов навчання та виховання соціально дезадаптованих дітей та підлітків. Обгрунтовано необхідність особистісно орієнтованого підходу у роботі з дезадаптованими дітьми, який передбачає постійний взаємозв'язок учителя, учня та його батьків, і грунтується на таких формах педагогічної взаємодії як взаємопідтримка, співпраця, співтворчість, співучасть. Зазначено, що школа є освітнім навчальним закладом зі змішаним контингентом учнів (звичайні діти, обдаровані, з девіантною та делінквентною поведінкою), які мають можливість обрати найпривабливішу фому навчання (денну, вечірню очну та заочну, індивідуальну, екстернат, дистаційну), де вони почуватимуться впевнено, комфортно та безпечно. Розглянуто критерії ефективності особистісно орієнтовано підходу до соціально дезадаптованих неповнолітніх на рівні вчителя та учня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського