Слюсаревський М. Медіа-освіта: українська перспектива / М. Слюсаревський, Л. Найдьонова // Рідна шк.. - 2010. - № 9. - С. 57-60. - укp.Розглянуто роль і значення медіа-освіти як ефективного засобу запобігання медіа-насильству та медіа-маніпуляціям, утечі людини від реальності, поширенню медіа-залежностей. Відзначено актуальність розробленої в Інституті соціальної та політичної психології НАПН України Концепції впровадження медіа-освіти в Україні, яку затверджено на засіданні Президії НАПН України. Виокремлено триетапний план дій, що охоплює всі ланки системи неперервної освіти: дошкільну, шкільну, позашкільну та вищу освіту, освіту дорослих, а також освіту засобами мас-медіа: експериментальний етап (2010 - 2013 рр.); етап поступового укорінення медіа-освіти та стандартизації вимог (2014 - 2016 рр.); етап подальшого розвитку медіа-освіти та завершення її масового впровадження (2017 - 2020 рр.). Доведено, що зазначений комплекс заходів дасть змогу подолати розрив у рівнях медіа-культури населення нашої та європейських держав, що сприятиме євроінтеграції України, економічному зростанню, підвищенню рівня психологічного благополуччя молоді за умов інформаційного суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|