Оржеховська В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич // Рідна шк.. - 2009. - № 5/6. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто реальний стан виховання підростаючого покоління, рівень якого не відповідає вимогам сьогодення. Окреслено чинники, наслідком яких є девіантна поведінка дітей та молоді. Зазначено, що у сучасній школі ще існує погляд на методи виховання як засіб подолання негативних тенденцій у розвитку особистості, засіб перевиховання, а не формування позитивних властивостей і якостей. Визначено підходи у виховній діяльності з дітьми, які б забезпечували особистісну спрямованість, системність, інтерактивність: системний, діяльнісний, особистісно орієнтований, синергетичний, компетентнісний, між-секторальний. Запропоновано навчальну програму "Проектування виховної системи навчального закладу: теорія, практика, технології", яка пройшла апробацію в Святошинському районі Києва та Чорнобаївському районі Черкаської області. Розкрито зміст програми, який охоплює п'ять модулів. Наголошено на забезпеченні програми навчально-методичним комплексом, який складається з посібника та підпрограм для різних категорій педагогічних працівників. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|