Камаралі С. Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 61-65. - укp.На підставі принципів глобальної гуманістичної освіти визначено та деталізовано мету навчання історії як важливого чинника інтелектуального та морального становлення особистості, формування її історичної свідомості для успішної адаптації та самореалізації в сучасній соціокультурній ситуації. Приділено увагу проблемі гуманізації освіти як засобу культивації людини - поваги до особистості, її внутрішньої гідності. Детально розглянуто форми роботи з реалізації змісту історичної освіти в ліцеї: прес-конференція; прес-діалог-клуб; читання викладачами спецкурсів; проведення семінарів, факультативів, тематичних філософських столів. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|