Боголіб Т. Специфіка управління структурою організації в інноваційному ВНЗ / Т. Боголіб // Рідна шк.. - 2008. - № 10. - С. 16-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Досліджено одну із проблем формування та розвитку інноваційної моделі ВНЗ - методи управління і самоуправління. З огляду на запозичення освітніми організаціями технологій переорганізації бізнес-компаній, які виникли в 1990-х рр., розглянуто застосування механізмів і технологій інноваційного менеджменту в трансформації системи управління ВНЗ. Зосереджено увагу на розвитку вузівської інфраструктури, в основі якої лежить загальний принцип подвійної організації основних підрозділів, який виражається в тому, що, крім традиційних кафедр і факультетів, створюються додаткові їх структури, які пов'язують ВНЗ із зовнішнім світом. Визначено підрозділи інфраструктури ВНЗ в організаційно-правовому та функціональному аспекті. Охарактеризовано інфраструктуру в ВНЗ підприємницької освіти, які сприяють розвитку бізнесу в своєму регіоні, зокрема бізнес-інкубатор, інноваційно-технологічний центр та технопарк. Розкрито наступний напрям інноваційного ВНЗ - управління знаннями як напрям HR-менеджменту, що поліпшує процес використання і генерації нових знань в організації, створює її конкурентну перевагу. Розглянуто його структуру та чинники, завдяки яким формуються завдання управління знаннями. Зазначено, що в Переяслав-Хмельницькому ДПУ ім. Г. Сковороди поширення набули інновації в процесі розробки освітніх програм і курсів, спрямовані на зниження витрат у цих галузях діяльності, та інновації в інформаційному середовищі, тобто запровадження в систему управління програми 1С. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|