Калініченко Н. Естетична творчість як джерело предметно-перетворювального ставлення особистості до навколишньої дійсності / Н. Калініченко // Рідна шк.. - 2008. - № 9. - С. 17-19. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто діяльність В.О. Сухомлинського щодо виховання в учителів, учнів, батьків здатності сприймати та розуміти, захоплюватися красою природи, праці, вчинків, а також музики, живопису та літератури. Увагу приділено умовам, які створювалися у Павлиській школі для здійснення естетичної творчості всіх учнів. З урахуванням того, що краса праці творення, яка супроводжувалася переживаннями почуття радості, була основою діяльності колективу школи. Наведено приклади постійного поєднання праці дітей зі створення потрібних речей з естетичною творчістю - це робота в саду, на навчально-дослідній ділянці, у теплиці, на пасіці. Доведено, що у Павлиській школі рівень художньо-естетичної культури особистості: потреб, почуттів, поглядів, переживань, оцінок, а також розвиток умінь активної перетворювальної діяльності у праці, побуті, природі, взаємовідносинах - спрямовувався на гармонізацію навколишньої дійсності, де домінувальною була дитина, становлення та розвиток її гуманістичних світоглядних переконань. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч33(4УКР)6д
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|