Сбруєва А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегії / А. Сбруєва // Рідна шк.. - 2006. - № 2. - С. 78-80. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено стратегічні завдання освітньої політики нашої держави. Проаналізовано досвід реформ загальної середньої освіти в розвинутих англомовних країнах (США, Велика Британія, Канада, Австралія, Нова Зеландія) й сформульовано структуру реформаційних перетворень: 1) визначення цілей та розробка стратегій реформ; 2) запровадження реформ; 3) оцінка результатів реформ. Розглянуто й охарактеризовано особливості першого етапу реформаційного циклу. Акцентовано увагу на обов'язковості проведення освітньої реформи з урахуванням не тільки суспільно-економічних потреб, а й внутрішніх закономірностей розвитку освітньої системи, пізнавального процесу, розвитку дитини. Зазначено, що за умов конвергенції цільових пріоритетів реформаційних перетворень в усьому світі, стратегії запровадження змін мають суттєву національну та регіональну специфіку. Пошук свого власного шляху в розробці освітньої політики вимагає багатьох зовнішніх та внутрішніх чинників, що впливають на ефективність освітньої системи і визначають успіх реформаційних перетворень. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4/8)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|