Даниленко Л. Очно-дистанційне навчання у практиці роботи ЦІПО / Л. Даниленко, А. Чміль, В. Розмариця // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розкрито досвід організації навчання за очно-дистанційною формою в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) Академії педагогічних наук України. Визначено п'ять характерних рис та десять принципів очно-дистанційної форми навчання. Висвітлено зміст блоків-модулів типового навчального плану, зокрема соціально-гуманітарної підготовки, професійно-орієнтованої та фахової підготовки, блоку заходів з організації, контролю та атестації. Акцентовано увагу на особливостях організації занять з модулів на різних етапах. Викладено перелік вимог періодичного атестування науково-педагогічних працівників ЦІППО, які пов'язані з процесом очно-дистанційного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|