Усеінова Л. Ю. Теоретичні аспекти формування професійно-практичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів в процесі виробничої практики / Л. Ю. Усеінова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 387-398. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розкрито сутність проблеми формування професійно-практичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів як комплексний паралельно-послідовний процес, що включає інженерну та педагогічну компоненти. Обгрунтовано значення практичної підготовки у даному процесі. Раскрыта сущность проблемы формирования профессионально-практической компетентности будущих инженеров-педагогов как комплексный параллельно-последовательний процесс, который включает инженерную и педагогическую компоненты. Обосновано значение практической подготовки в данном процессе. The article reveals the essence of the problem of forming professional practical competence of future teacher-engineers in the process of industrial practice. It is suggested to consider teaching of teacher-engineer as a complex parallel successive process which includes both engineering and pedagogical components. The role of practical training in this process is determined. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.6 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|