РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406153<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Моштук В. В. 
Проектно-технологічна діяльність як фактор адаптації майбутнього вчителя технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності / В. В. Моштук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 7-13. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Систематизовано підходи до поняття «адаптація», конкретизовано його сутність. Виявлено структурні компоненти адаптації особистості, наведено їх характеристику. Розкрито важливість успішної адаптації студентів у їх фаховому становленні. Висвітлено особливості адаптації майбутніх вчителів технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності. Проаналізовано умови адаптації студентів у процесі організації та здійснення проектно-технологічної діяльності. Розроблено теоретичні основи процесу адаптації майбутніх педагогів. Визначено критерії оцінювання ефективності процесу адаптації.

Систематизированы подходы к понятию «адаптация», конкретизирована его сущность. Выделены структурные компоненты адаптации личности, приведена их характеристика. Раскрыта важность успешной адаптации студентов в их профессиональном становлении. Отражены особенности адаптации будущих учителей технологий и черчения к профессионально-педагогической деятельности. Проанализированы условия адаптации студентов в процессе организации и осуществления проектно-технологической деятельности. Разработаны теоретические основы процесса адаптации будущих педагогов. Определены критерии оценки эффективности процесса адаптации.

Approaches to the concept of adaptation are systematized, its essence is specified. Structural components of adaptation of personality are found, its characteristics is made. The importance of successful adaptation of students in their professional development is solved. Features of adaptation of future teacher of technologies and drawing to vocational-educational activity is covered. Conditions of adaptation of students in a process of organization and implementation of project-technological activity have been analyzed. Theoretical basis of a process of adaptation of future teachers are developed. Criteria of estimation of efficiency of process of adaptation are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського