РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404505<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кобрій О. М. 
Формування змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : монографія / О. М. Кобрій; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - 2-ге вид., доповн.. - Дрогобич, 2013. - 274 c. - Бібліогр.: с. 205-241 - укp.

Вперше розкрито сутність проблеми формування змісту педагогічних дисциплін, теоретико-методологічні засади його організації у практиці ВНЗ України другої половини XX - початку XXI ст. та педагогічному доробку українських педагогів досліджуваного періоду. Обгрунтовано тенденції, етапи й еволюцію розвитку змісту педагогічних дисциплін. Виявлено шляхи реалізації змісту педагогічних дисциплін у сучасному навчально-виховному процесі ВНЗ України для студентів педагогічних і непедагогічних спеціальностей. Розроблено концепцію формування змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ України за сучасних соціально-економічних умов. Викладено методи, форми та засоби реалізації змісту педагогічних дисциплін задля потреб практики. Досліджено відображення ефективності формування змісту педагогічних дисциплін у результаті підготовки майбутнього фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775579 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського