![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404369<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дидактика: теорія і практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. "Фундаменталізація змісту освіти як соціально-педагогічна проблема", 2012 р., Київ / упоряд.: С. В. Косянчук; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 262 c. - укp.Висвітлено актуальні питання теорії та практики освіти та навчання. Розглянуто ідеї фундаменталізації в еволюції змісту вітчизняної освіти. Вивчено проблеми інтеграції стандартів освіти України до європейського освітнього простору. Запропоновано міжпредметну модель формування етичної культури учнів у процесі навчання гуманітарних предметів. Визначено роль демографічних знань у формуванні економічно компетентної та соціально адаптованої особистості. Розглянуто фундаменталізацію змісту природничих предметів як основний чинник здобуття методологічних знань. Висвітлено сутність і структуру формування готовності учнівської та студентської молоді до туристичних походів і майбутньої туристичної діяльності. Увагу приділено дидактичним умовам організації та проведення моніторингу якості навчання спеціальних дисциплін майбутніх менеджерів невиробничої сфери. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА771122 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|