Дубинка Л. Умови формування здоров'збережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров'ю / Л. Дубинка, А. Хмарна // Рідна шк.. - 2012. - № 7. - С. 61-66. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Висвітлено проблеми збереження здоров'я дитини та запропоновано шляхи їх розв'язання на прикладі діяльності педагогічного колективу Красноармійського НВК, який працює над формуванням життєздатної особистості школяра. Розкрито умови, створені в означеному закладі, для розвитку здоров'язберігального освітнього середовища та стійкої мотивації дитини до здорового способу життя. Розглянуто такі етапи формування здоров'язберігального освітнього середовища, як: інформаційний, логіко-операційний, формувальний, контрольно-коригувальний, узагальнювальний. Зазначено, що його удосконалення здійснюється за моделлю управлінської вертикалі - від адміністрації навчального закладу до учнівського самоврядування та батьківської громади. Зосереджено увагу на питанні постійного оновлення матеріально-технічної бази навчального закладу, що надає можливість забезпечення навчання учнів без шкоди для їх здоров'я, на їхньому повноцінному харчуванні в школі. Розкрито діяльність підсистем та служб Школи сприяння здоров'ю щодо розвитку фізичної, психічної, соціальної та духовної складових здоров'я школярів. Освещены проблемы сохранения здоровья и предложены пути их решения на примере деятельности педагогического коллектива Красноармейского УВК, который работает над формированием жизнеспособной личности школьника. Раскрыты условия, созданные в рассматриваемом учреждении, для развития здоровьесберегающей образовательной среды и устойчивой мотивации ребенка к здоровому образу жизни. Рассмотрены следующие этапы формирования здоровьесберегающей образовательной среды, как: информационный, логико-операционный,формирующий, контрольно-корректирующий, обобщающий. Указано, что ее усовершенствование осуществляется по модели управленческой вертикали - от администрации учебного заведения до ученического самоуправления и родительской общины. Сосредоточено внимание на вопросах постоянного обновления материально-технической базы учебного заведения, что дает возможность обеспечения обучения учащихся без ущерба для их здоровья, на их полноценном питании в школе. Раскрыта деятельность подсистем и служб Школы содействия здоровью по развитию физической, психической, социальной и духовной составляющих здоровья школьников. The article exposes the problems of maintaining the health of a child and offes the ways of their solution on the example of activities of the pedagogical team of the Krasnoarmiysk Educational Complex, that is working on the formation of a viable individuality of a pupil with the help of creating conditions for the development of health-saving educational surrounding and sustained motivation of a child to healthy way of life. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ДОН)714 + Ч421.354.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|