РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403973<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нос Л. 
Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос // Рідна шк.. - 2012. - № 8/9. - С. 77-80. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано систему вищої педагогічної освіти Канади, яка складається з трьох рівнів: початкової вищої, магістерських програм, докторантури. Охарактеризовано вимоги до вступу до університету за програмою бакалавра, основними критеріями відбору до якого є наявність у кандидатів досвіду роботи з дітьми та оцінювання їх характеру, професійних і особистісних якостей. Констатовано наявність двох основних моделей підготовки вчителів: послідовна (the consecutive), основною проблемою якої є проходження інтенсивного курсу за короткий період та одночасна (concurrent), перевагою якої є визначеність вибору своєї професії та одночасне одержання двох дипломів. Підкреслено значення шкільних рад та Асоціацій вчителів у системі підготовки та професійного зростання вчителів.

Проанализирована система высшего педагогического образования Канады, состоящая из трех уровней: начального высшего, магистерских программ, докторантуры. Охарактеризованы требования к поступлению в университеты по программе бакалавра, основными критериями отбора в который являются наличие у кандидатов опыта работы с детьми и оценка их характера, профессиональных и личностных качеств. Констатировано наличие двух основных моделей подготовки учителей: последовательная (the consecutive), основной проблемой которой является прохождение интенсивного курса за короткий период и одновременная (concurrent), преимуществом которой является окончательное определение претендента с выбором профессии с одновременным получением двух дипломов. Подчеркнуто значение школьных советов и Ассоциаций учителей в системе профессиональной подготовки учителей.

The article considers the features of the system of training of primary school teachers in Canada. In particular, admission requirements to faculties of education of Canadian universities are analyzed. The primary school teachers training programs aredescribed. The role of school boards, Associations of teachers in the professional formation of teachers is treated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7КАН) + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського