РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403965<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мариновська О. 
Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська // Рідна шк.. - 2012. - № 8/9. - С. 28-32. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність, специфіку й орієнтири реалізації науково-методичного супроводу впровадження інновацій у систему проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти, одним зі шляхів розв'язання якої є формування готовності вчителів до цієї діяльності. Підкреслено поліфункціональне змістове наповнення визначення науково-методичного супроводу. Визначено структурні компоненти системи проектно-впроваджувальної діяльності, інноваційні продукти забезпечення якої експериментально апробовано. Розглянуто основні компоненти, етапи розроблення та реалізації науково-методичного проекту згідно з наведеною технологічною логікою. Зазначено, що в практиці впровадження інновацій методистами ОІППО застосовуються два види проектів: проекти з упровадження однієї інновації та проекти, що розробляються з метою реалізації науково-методичної проблеми, розв'язання якої потребує упровадження кількох інновацій різного рівня.

Раскрыта сущность, специфика и ориентиры реализации научно-методического сопровождения внедрения инноваций в систему проектно-внедренческой деятельности института последипломного педагогического образования, одним из путей решения которой является формирование готовности учителей к этой деятельности. Подчеркнуто полифункциональное содержательное наполнение определения научно-методического сопровождения. Определены структурные компоненты системы проектно-внедренческой деятельности, инновационные продукты обеспечения которой экспериментально апробированы. Указано, что в практике внедрения инноваций методистами ОИППО применяются два вида проектов: проекты по внедрению одной инновации и проекты, которые разрабатываются с целью реализации научно-методической проблемы, решение которой требует внедрения нескольких инноваций разного уровня.

The article reveals the nature, specifics, realization guides of the concept of scientific-methodological maintenance of pedagogical innovations implementation in the system of the project-implementing activity at in-Service Teachers Training Institute.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського