РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403961<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бех І. 
Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех // Рідна шк.. - 2012. - № 8/9. - С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З огляду на існування в сучасних психологічних дослідженнях феномена "становлення індивіда як особистості" двох альтернативних підходів стосовно розуміння психологічних категорій "рушійні сили", "закономірності", "співвідношення природного і набутого", "свобода і відповідальність", а саме: першого - педагогіки підтримувального розвитку, другого - педагогіки керованого розвитку, започатковано створення теорії розвивального виховання в межах особистісно орієнтованого підходу, основними положеннями якої є гуманістичне педагогічне спілкування, яке потребує сформованості відповідних комунікативних умінь, мотиваційно-спонукального компонента спілкування, гуманістичного діалогу, врахування якого уможливлює розуміння сутності кожного висловлювання, зверненого до вихованця.

С учетом существования в современных психологических исследованиях проблематики становления индивида как личности двух альтернативных подходов к пониманию психологических категорий "движущие силы", "закономерности", "соотношение природного и приобретенного", "свобода и ответственность", а именно: первого - педагогики поддерживающего развития, второго - педагогики управляемого развития, начато создание теории развивающего воспитания в пределах личностно ориентированного подхода, основными положениями которой являются гуманистическое педагогическое общение, которое требует сформированности соответствующих коммуникативных умений, мотивационно-побудительного компонента общения гуманистического диалога, учет которого делает возможным понимание сущности каждого высказывания, обращенного к воспитаннику.

The article is devoted to the scientific views, which are based the supporting pedagogic and the control pedagogic of education and development of the rising personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 + Ю959.0-990 + Ю983.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського