РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403956<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Адаменко О. 
Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині XX століття / О. Адаменко, В. Курило // Рідна шк.. - 2012. - № 4/5. - С. 39-43. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано необхідність дослідження педагогічної науки, її змісту, структури, рушійних сил та головних чинників розвитку. В процесі історико-педагогічного дослідження з використанням наукометричних методів у поєднанні з аналізом першоджерел виокремлено та охарактеризовано якісно відмінні етапи в розвитку української дидактики, теорії виховання й теорії управління педагогічними системами в другій половині XX ст. Виявлено головні тенденції розвитку української педагогіки досліджуваного періоду та обгрунтовано умови подальшого прогресу вітчизняної педагогічної науки. Перспективним, на думку авторів, є пошук шляхів удосконалення системи підготовки науково-педагогічних кадрів в Україні та розвитку управління та самоуправління в галузі педагогічної науки.

Актуализирована необходимость исследования педагогической науки, ее содержания, структуры, движущих сил и основных факторов развития. В процессе историко-педагогического исследования с использованием наукометрических методов в сочетании с анализом первоисточников выделены и охарактеризованы качественно отличающиеся этапы в развитии украинской дидактики, теории воспитания и теории управления педагогическими системами во второй половине XX в. Выявлены основные тенденции развития украинской педагогики исследуемого периода и обоснованы условия ее дальнейшего прогресса. Перспективным, по мнению авторов, является поиск путей совершенствования системы подготовки научно-педагогических кадров в Украине и развития управления и самоуправления в области педагогической науки.

The generalized results of the analysis of the processes of the development of pedagogical science in Ukraine during the second half of the XXth century are presented in this article. The qualitatively different stages in the evolution of basic pedagogical theories - didactics, the theory of education and the theory of management by pedagogical systems - have been identified and described. The general trends in the development of Ukrainian pedagogy of the studied period are defined. The conditions for further progress of national pedagogical science are justified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(4УКР) + Ч311.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського