РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403951<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кремень В. 
Інноваційність і освіта / В. Кремень // Рідна шк.. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. - укp.

Зосереджено увагу на трансформаціях у різних сферах життя і діяльності людини, зокрема у освіті та педагогіці, що викликані входженням людства в інноваційний стан прогресу. Розкрито сутність поняття "інноваційна людина" - людина з новим типом мислення невід'ємним від так званої ситуації постмодернізму, і актуалізовано необхідність її підготовки до продукування та впровадження інновацій. Розглянуто відповідність освіти викликам сучасності, інформаційній реальності XXI ст., що вимагає від людини інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання концепту людиноцентризму. Констатовано, що на цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика та нова педагогіка.

Сосредоточено внимание на трансформациях в различных сферах жизни и деятельности человека, в частности в образовании и педагогике, вызванных вхождением человечества в инновационное состояние прогресса. Раскрыта сущность понятия "инновационный человек" - человек с новым типом мышления, неотъемлемым от так называемой ситуации постмодернизма, и актуализирована необходимость его подготовки к продуцированию и внедрению инноваций. Рассмотрено соответствие образования вызовам современности, информационной реальности XXI в., требующей от человека инновационного мышления, инновационного подхода к ее пониманию. Проанализированы возможные риски будущего развития человечества и отмечено, что защита и сохранение человека зависят от соблюдения концепта человекоцентризма. Констатировано, что на этой основе должны быть выработаны новая философия, новая психология, новая этика и новая педагогика.

The article considers the problem of compliance of education to challenges of the present, information reality of the XXIth century, that requires innovative thinking, innovative approach to its understanding. Possible risks of future development of mankind are analyzed and it is emphasized that the protection and preservation of the person depends on adherence to the principles of humancentrism. On this basis should be developed a new philosophy, a new psychology, a new ethics and a new pedagogy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського