РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403942<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Абсалямова Я. 
Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова // Рідна шк.. - 2012. - № 1/2. - С. 23-26. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито сутність та значення мотивації викладача до професійної самореалізації. З'ясовано взаємозв’язок понять "мотив" і "мотивація". Виокремлено пізнавальні та соціальні мотиви, які впливають на формування прагнення викладача до самореалізації, а саме: змістово-пізнавальні, операційно-пізнавальні, мотиви самоосвіти, широкі або вузькі соціальні чи позиційні та негативні мотиви. Констатовано, що процес самореалізації як розвитку особистості педагога відбувається відповідно до законів діалектики, у вигляді руху по спіралі і є нерозривно пов'язаним з потребами особистості та мотивацією. Прагнення викладача іноземних мов ВТНЗ до самореалізації формується багатьма мотивами, які утворюють певну ієрархічну структуру і взаємодіють між собою; мотивація професійної самореалізації має індивідуальний характер, залежно від потреб кожної конкретної особистості.

Раскрыта сущность и значение мотивации преподавателя к профессиональной самореализации. Выяснена взаимосвязь понятий "мотив" и "мотивация". Выделены познавательные и социальные мотивы, влияющие на формирование стремления преподавателя к самореализации, а именно: содержательно-познавательные, операционно-познавательные, мотивы самообразования, широкие или узкие социальные или позиционные мотивы, негативные мотивы. Констатировано, что процесс самореализации как развития личности педагога происходит в соответствии с законами диалектики, в виде движения по спирали и неразрывно связан с потребностями личности и мотивацией. Стремление преподавателя иностранных языков ВТУЗ к самореализации формируется многими мотивами, которые образуют определенную иерархическую структуру и взаимодействуют между собой; мотивация профессиональной самореализации имеет индивидуальный характер в зависимости от потребностей каждой конкретной личности.

The article explains the essence and significance of motivation of a teacher to professional self-realization. The interrelation of the concepts of „motive” and „motivation” is revealed, as well as the cognitive and social motives, which influence theformation of the aspirations of a teacher to self-realization are allocated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського