Палихата Е. Я. Проблема навчання письма і писемного мовлення / Е. Я. Палихата // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 16-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Запропоновано методику навчання письма та писемного мовлення в середній загальноосвітній школі. Визначено теоретичні особливості письма, каліграфії (правильного написання літер) і писемного мовлення в цілому. Охарактеризовано лінгводидактичні та психологічні основи, які сприяють виробленню техніки каліграфічного письма і формуванню писемного мовлення. Розроблено відповідну систему вправ, спрямовану на засвоєння каліграфічного написання букв, правильного їх сполучення у межах слова та на розвиток писемного мовлення. Предложена методика обучения письму и письменной речи в средней общеобразовательной школе. Определены теоретические особенности письма, каллиграфии (правильного начертания букв) и письменной речи в целом. Охарактеризованы лингводидактические и психологические основы, которые способствуют выработке техники каллиграфического письма и формированию письменной речи. Разработана соответствующая система упражнений, направленная на yсвоение каллиграфического начертания букв, правильного их соединения в пределах слова и на развитие письменной речи. The article deals with an important linguo-didactic problem of methods of teaching writing in a broad sense of its meaning. Linguo-didactic and psychological principles that lead to coining the technique of calligraphic hand-writing and developing writing skills are characterized. An appropriate set of exercises is suggested. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|