Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000402342<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ушакова І. О. Моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів засобами пакета Anylogic / І. О. Ушакова, С. О. Панасенко // Системи оброб. інформації. - 2012. - Вип. 4, т. 1. - С. 76-81. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Визначено основні напрямки впливу соціальних мереж на взаємовідносини з клієнтами, а саме на формування лояльності клієнтів. Розглянуто особливості моделювання соціальних мереж та агентного моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів. Побудовано багатоагентну модель формування лояльності клієнтів під впливом розповсюдження інформації в соціальній мережі. За моделлю визначено тенденцію зміни стану клієнтів з потенційних на реальні протягом модельного періоду. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676*333.37
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|