РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000402342<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ушакова І. О. 
Моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів засобами пакета Anylogic / І. О. Ушакова, С. О. Панасенко // Системи оброб. інформації. - 2012. - Вип. 4, т. 1. - С. 76-81. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено основні напрямки впливу соціальних мереж на взаємовідносини з клієнтами, а саме на формування лояльності клієнтів. Розглянуто особливості моделювання соціальних мереж та агентного моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів. Побудовано багатоагентну модель формування лояльності клієнтів під впливом розповсюдження інформації в соціальній мережі. За моделлю визначено тенденцію зміни стану клієнтів з потенційних на реальні протягом модельного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676*333.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського