РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000401185<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Таранченко О. М. 
Розвиток системи освіти осіб з порушеннями слуху в контексті поступу педагогічної вітчизняної науки та практики : монографія / О. М. Таранченко. - К. : Поліпром, 2013. - 517 c. - Бібліогр.: с. 473-517 - укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз генезу національної системи освіти осіб з порушенням слуху в контексті загальнопедагогічних явищ. Охарактеризовано соціально-історичні передумови виникнення національних систем освіти цієї категорії осіб в країнах Західної Європи, зокрема Франції та Германії. Висвітлено основні закономірності та тенденції розвитку теорії та практики навчання осіб з порушенням слуху в Україні на різних історичних етапах. Розглянуто прогресивні надбання вітчизняних сурдопедагогів, визначено шляхи їх використання за сучасних умов. Увагу приділено проблемам розроблення кодованого класифікатора порушень розвитку, визначенню й унормуванню переліку супровідних послуг для певної нозології, здійсненню обліку всіх осіб з порушеннями слуху від народження та створенню відповідної електронної бази даних (єдиного реєстру) для забезпезпечення комплексної допомоги та супроводу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського