Солнцев С. О. Маркетингове забезпечення комерціалізації науково-технічної продукції / С. О. Солнцев, С. М. Кирик // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 9. - С. 369-373. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Розроблено основу маркетингу науково-технічної продукції з врахуванням специфічних особливостей цього інноваційного товару. Запропоновано методику інтеграції процесу комерціалізації науково-технічної продукції та маркетингової інноваційної діяльності.
Шифр НБУВ: Ж72699Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"