Кіріленко О. Г. Зміст гендерної компетентності викладача ВТНЗ / О. Г. Кіріленко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 41. - С. 93-103. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Проаналізовано наукову літературу з питань професійно-педагогічної компетентності та теоретично обгрунтовано зміст гендерної компетенції викладача вищих технічних навчальних закладів. Розкрито необхідність реалізації в освітній практиці гендерного підходу, орієнтованого на затвердження практики рівності студентів незалежно від їхньої статевої належності, а також доведено, що розв’язання педагогічних завдань на гендерних засадах забезпечуються гендерною компетентністю викладача ВТНЗ як складовою його педагогічної компетентності. Проанализирована научная литература по вопросам профессионально-педагогической компетенции и теоретически обосновано содержание гендерной компетенции преподавателя высшего технического учебного заведения. Раскрыта необходимость реализации в образовательной практике гендерного подхода, ориентированного на утверждение практики равноправия студентов независимо от их половой принадлежности, а также доказано, что разрешение педагогических задач на гендерных началах обеспечиваются гендерной компетентностью преподавателя ВТУЗ как составляющей его педагогической компетентности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|