РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000396881<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коберник О. М. 
Теоретико-методологічні підходи до обґрунтування концепції технологічної освіти / О. М. Коберник // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до характеристики дефініцій поняття «концепція» в сучасній науці. Обґрунтовано сутність концепції технологічної освіти як системи вихідних теоретичних положень, які є фундаментом для визначення задуму, мети, цілей та сукупності заходів, необхідних для реалізації зазначених положень, побудови стратегії технологічної підготовки учнів, пріоритетів розвитку особистості та визначення параметрів оцінки і відстеження результатів формування технологічної культури школяра. Розкрито теоретико-методологічні підходи, покладені в основу концепції технологічної освіти.

Рассмотрены разные подходы к характеристике дефиниций понятия «концепция» в современной науке. Обоснована сущность концепции технологического образования как системы исходных теоретических положений, которые являются фундаментом для определения замысла, цели, задач и совокупности мероприятий, необходимых для реализации отмеченных положений, построения стратегии технологической подготовки учащихся, приоритетов развития личности школьника, определения параметров оценки и отслеживания результатов формирования их технологической культуры. Раскрыты теоретико-методологические подходы, положенные в основу концепции технологического образования.

Different approaches to the characteristic of the definition «conception» in modern science are considered, the essence of technological education conception as a systems of basic theoretical positions, which are foundation for determination of intention, aims and circle of measures, necessary for realization noted positions, construction of strategy of technological preparation of students, priorities of development of personality of schoolboy and determination of parameters of estimation and watching of results of forming of technological culture of a pupil, is grounded. The theoretical and methodological approaches are revealed, set in basis of the technological education concept.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського