![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000395854<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Кокоріна Л. В. Стратегії педагогічної підтримки обдарованих дітей в Іспанії / Л. В. Кокоріна // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 12-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Узагальнено провідні стратегії педагогічної підтримки обдарованих дітей в королівстві Іспанія. Висвітлено та усвідомлено практичний досвід освітньої відповіді дітям з високими здібностями в межах типового загальноосвітнього навчального закладу. На сучасному етапі іспанські освітяни використовують такі стратегії освітньої відповіді: прискорення, угрупування, освітнє збагачення та позашкільна підтримка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4ІСП)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|